jp02 Member Licensed User Longtime User Jan 4, 2013 #1 bonjour, Pour information::sign0013: "Gets or sets the format used to parse time strings. See this page for the supported patterns: formats. The default pattern is HH:mm:ss (23:45:12 for example)." dans le Keywords, view, collection.pdf je vous signale que le lien "format" est cassé. Cordialement. Jean-Pierre
bonjour, Pour information::sign0013: "Gets or sets the format used to parse time strings. See this page for the supported patterns: formats. The default pattern is HH:mm:ss (23:45:12 for example)." dans le Keywords, view, collection.pdf je vous signale que le lien "format" est cassé. Cordialement. Jean-Pierre
klaus Expert Licensed User Longtime User Jan 4, 2013 #2 Merci, j'ai corrigé le document original. Sera diffusé lors de la prochaine mise à jour du Beginner's Guide. Le lien est format. Meilleures salutations.
Merci, j'ai corrigé le document original. Sera diffusé lors de la prochaine mise à jour du Beginner's Guide. Le lien est format. Meilleures salutations.