donmanfred say You can use Dir and Filename in this Event
Wait For CC_Result (Success As Boolean, Dir As String, FileName As String)
how can i replace Dir to file.dirasset ? and FileName by file2023.csv
am i stupid
as code : Type LoadResult (Success As Boolean, Dir As String, FileName As String, RealName As String, Size As Long, Modified As Long, MimeType As String)
(google traduct)
I used B4A's filemanager to include file.csv (no matter the name of the file) directly in my program, that way it's easier for me to know where it is in the path.
There is a type LoadResult variable composed of several variables, I must specify two of these variables to the cc=>contentchooser function so that it memorizes file.csv (well whatever the name) in the dirassets directory (because the other solutions are complicated), and this when starting the application that I would like to compile, is this possible?
Can you help me please ?
j'ai utilisé filemanager de B4A pour inclure le_fichier.csv (peu importe le nom du fichier) directement dans mon programme, comme ça il m'est plus facile de savoir où il se trouve dans le chemin.
il y a une variable type LoadResult composé de plusieurs variables, je dois spécifier deux de ces variables à la fonction cc=>contentchooser afin qu'il mémorise file2023.csv ( enfin peu importe le nom ) dans le répertoire dirassets (parce que les autres solutions sont compliquées), et ceci au démarrage de l'application que je voudrais compiler, est ce possible ?
pouvez vous m'aider svp ?