Android Question bluetooth on mobile

Emerito

Active Member
Licensed User
Longtime User
He descargado y ejecutado el ejemplo BluetoothChat.b4a. En una placa Arduino, con un sensor de distancia, utilizando un módulo Bluetooth en una aplicación descargada de Google Play, puedo ver las distancias en mi móvil. Sin embargo, con este ejemplo b4a no puedo ver nada. ¿Qué debo hacer?

Peter Simpson

Expert
Licensed User
Longtime User
He descargado y ejecutado el ejemplo BluetoothChat.b4a. En una placa Arduino, con un sensor de distancia, utilizando un módulo Bluetooth en una aplicación descargada de Google Play, puedo ver las distancias en mi móvil. Sin embargo, con este ejemplo b4a no puedo ver nada. ¿Qué debo hacer?
Google Translated to:
BluetoothChat.b4a example. On an Arduino board, with a distance sensor, using a Bluetooth module in a downloaded application from Google Play, I can see the distances on my mobile. However, with this B4A example you cannot see anything. What should I do?

You should post your code, or at least the relevant section of code for us to look at. Currently the community has absolutely nothing to go on to help you...

Upvote 0

f0raster0

Well-Known Member
Licensed User
Longtime User

Upvote 0