Java Question how to fix a libary with java8 level .jar

hears

Active Member
Licensed User
Longtime User
B4A Version: 9.00
Parsing code. (0.01s)
Building folders structure. (0.03s)
Compiling code. (0.02s)
Compiling layouts code. (0.00s)
Organizing libraries. (0.00s)
Generating R file. (0.68s)
Compiling generated Java code. (16.03s)
Convert byte code - optimized dex. Error
Uncaught translation error: com.android.dx.cf.code.SimException: invalid opcode ba (invokedynamic requires --min-sdk-version >= 26)
Uncaught translation error: com.android.dx.cf.code.SimException: invalid opcode ba (invokedynamic requires --min-sdk-version >= 26)
Uncaught translation error: com.android.dx.cf.code.SimException: default or static interface method used without --min-sdk-version >= 24
Uncaught translation error: com.android.dx.cf.code.SimException: default or static interface method used without --min-sdk-version >= 24
UNEXPECTED TOP-LEVEL EXCEPTION:
java.lang.RuntimeException: Translation has been interrupted
at com.android.dx.command.dexer.Main.processAllFiles(Main.java:696)
at com.android.dx.command.dexer.Main.runMonoDex(Main.java:315)
at com.android.dx.command.dexer.Main.runDx(Main.java:293)
at com.android.dx.command.dexer.Main.main(Main.java:249)
at com.android.dx.command.Main.main(Main.java:94)
Caused by: java.lang.InterruptedException: Too many errors
at com.android.dx.command.dexer.Main.processAllFiles(Main.java:688)
... 4 more

hears

Active Member
Licensed User
Longtime User

hears

Active Member
Licensed User
Longtime User
Cookies are required to use this site. You must accept them to continue using the site. Learn more…